چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

کویر

چند هفته پیش رفتم زیباترین کویر دنیا… کویر مرنجاب… خیلی زیبا بود...

 هر جای این دنیا یه زیبایی داره و هر زیبایی یه ویژگی‌هایی…

وقتی می‌ری کنار دریا، صدای امواج رو می‌شنوی، توی جنگل با هر نسیم صدای به هم خوردن برگها رو می‌شنوی

و در کویر، سکوت زیبا و خالص…

                        و سکوت تنها صدای خداست. 

  

 

پی‌‌نوشت 1: کویر رو خیلی دوست داشتم… یکی از بهترین تجربه‌های زندگیم بود…  

پی‌نوشت 2: امسال سال خوبی بود ولی من خیلی خسته‌ام از این سال… دلم می‌خواد این چند روز هم خیلی زود بگذره و یه سال خوب رو شروع کنم…  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

:) و سکوت تنها صدای خداست :(( خدایا.. نذار حس تو را خواستن، اینطوری ناتموم بشه.. :((
مریم همیشه بهت حسودیم می‌شه، تو چقد سنسورات قوین.. خیلی زود و خیلی قوی سیگنال می‌گیری..

هادی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

بعدنی هم خیلی خیلیم خوشحالم که اینقده بهت خوش گذشته..
ایشالا تو این سال نو همیشه شاد و خندون باشی.. از خدا می‌خوام که این سال نو رو برات قشنگ‌ترین و درخشان‌ترین سال تاکنونت (تا 89) قرار بده و مثل همیشه شاد و خندون و پرانرژی تو خانواده بدرخشی و ما هم در مدار انرژی تو سر زنده بمونیم..
آرزووووووووووووووووووووووووووووووووووووی بهترین‌های همه‌ی دنیا رو برات دارم :) :*

مرسی. مثل همیشه ممنونتم. و بیشتر خوشحال از اینکه برادر خوبی دارم که می تونم روش حساب کنم. ممنونم خوشحال می شم وقتی نظراتت رو می بینم.

هادی جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم
سال نو مبارک :) امسال برا من حساسه‌هاااا دعا یادت نره‌ :دی

هادی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

می‌بینم که اسمایلی گذاشتی برا وبت

کیت! پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://yaboo.com

به می بینم کیت اومده اینجا ولی کاش به جک هم گفته بودی بیاد! :دی

کرامت یزدانی یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.ashk50.blogfa.com

سعید سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ http://eslamibidgoli.blogfa.com

سلام. کویر مرنجاب بسیار زیباست به خصوص اگر شانس بیاری و وقتی اونجا باشی که نم بارون زده و نور خورشید توی کریستالهای پر از نورهای رنگارنگ میشه.
من هم کویر رو بینهایت دوست دارم.

منم دقیقا شانس آوردم و وقتی اونجا بودم که نم بارون زده بود و اونجا رو فوق العاده قشنگ کرده بود. به همین خاطر یکی از بهترین جاهایی بود که تا حالا رفتم.
ممنون که سر زدین و نظر دادید.

نرگس شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

خیلی دلم میخواد برم یه کویر راس راسکی ببینمااااااااااااااا...سال نوی تو هم مبارک دخمله

خیلی خوبه اگه بری. از اون خاطرات خوب و به یاد موندنی می شه:)

سنیه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام مری.من تازه نوشته ات را خوندم.قبول دارم همه جا ویژگی خودش را داره ولی هرکسی متوجه نمی شه.خوش به سعادت تو که درک می کنی.راستی در مورد lost هم می تونی بنویسی ها

هادی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

مریم فعلنی یه کوچولو خدافظ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد