چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

مبنای اعتقادی

یه روز یه فارس و یه عرب با هم دعواشون می‌شه، فارسه ناسزا می‌گه و بعد که عرب شروع می‌کنه به فحش دادن! آدم فارسه سکوت می‌کنه، می‌گن چرا سکوت کردی؟ می‌گه آخه من فحش می‌دم اون قرآن می‌خونه!!!!!.....  

 

خداوندا چه ناآگاه چه آگاهانه حرفهای عربی را به عنوان حدیث یا قرآن می‌گیریم... و یا نظراتمان را مبنای اعتقاداتمان می‌گذاریم و به مرور اعتقاداتمان را به دین ربط می‌دهیم و بعد هر اتفاقی را به دین رفرنس می‌دهیم!!! مثل عبارت اشتباه کل یوماً عاشورا و کل ارض کربلا!!!!  

 

 

لایوم کیومک یااباعبدالله  "امام حسن مجتبی (ع)"

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

ممنونم شیما جان.

فیدبک پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ

اولندششششش که ما مخلصیم از اینجا تا آسمون ۸تم!!!
دومندش ایول... بزرگترین ضربه رو انسان از بدعت میخوره... یادته بالا سر حرم نوشته بود انفجار کاظمین کربلای جدیدی بود و...(از این حرکاتی که منشاءش از ایرانه)!!! یا کربلای ایران و... متاسفم که با این احساسی بودنمون چقدر به معرفت خودمون ضربه میزنیم.. نمیدونم به چه دلیل و به چه حقی و به چه مجوزی ما هر چیزی رو به دین.. معصوم و... ربط بدیم... بابا هر غلطی میخوای بکن چرا برا توجیه کثافت کاریهات ................................!!!
.
.
.
لا یوم کیومک یا اباعبدالله

می می جوونم فقط اگه اشتباه نکنم من این رو از زبان اما صادق خوندم..

فیدبک عزیز همین طوره که تو می گی بزرگترین ضربه به خودمون از همین بدعت هاست. اینکه این از زبان امام حسن مجتبی هست رو مطمئنم و منبع اش رو برات می فرستم البته این گفته رو همه ائمه بارها گفتن و توی زیارت ناحیه بارها بر این امر مهر تائید گذاشته می شه.

فیدبک پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ

میدونی می می؟ مساله از اینجا نشات میگیره که ماها آدمای بسیار سطحیی هستیم و تا یکی جلومون انگلیسی یا عربی یا... بلغور کنه فک میکنیم دیگه وحی منزله (ماجرا همون عربس که گفتی)... اصلا کسی نمیدونه که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا کلا جعلی هستش و ما یه همچین چیزی نداریم! هر کی سند این متن رو پیدا کرد من یه جایزه توپ بهش میدم.. ما که پیدا نکردیم..!!!
.
.
.
چکاوک خوشم میاد که تو عربی بلد نیستی ولی سکوت نمیکنی و گول نمیخوری! :))
نشونش اینکه ارض رو نوشتی عرض :)))))))))))))))))))))))))))))
.
.
چکاوکم رو دوسسسسسسسسسسسسسست میدارم :-*

مرسی از تذکرت به جات. درستش کردم :دی بازم ممنونم که گفتی

فیدبک پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ

نوشتت انگار داغ دلم رو تازه کرد.... یارو و یاروهااااا هی تو رسانه جمعی بر میگردن میگن قتل عام غزه کربلای.............!!!!
اینقد ناراحت شدم... مردم هم که همه ماشالا سطحی از فردا یارو دماغ بچش خون بیاد میگه....
بابا قتل عام غزه خیلی بد... خیلیییییییییییییییییییییییییییی بد... خوب چه ربطی داره به کربلا... نامردا دارین چیکار میکنین با دین خدااااا چرا همه رو...... :(

می دونی بعضی ها به اشتباه فکر می کنن ما داریم کشتار بیرحمانه غزه رو نادیده می گیریم درحالیکه اصلا اینطور نیست اما در حد مقایسه با این موضوع هیچ حادثه و کشتاری نیست... همینه که می گن دین جدید...

مریم شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

درست میگی مریم منم همیشه با این جمله مشکل داشتم! :) دختره بیا هی بنویس دیگه.... آفرین.

مرسی مریمی که اومدی. باشه دوستم:)

سنیه سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ

خیلی درست نوشتی.دقیقا اصل بر این است که وقتی امام زمان ظهور می کنه که دین زیرو رو شده .مطمئن نیستم ولی فکر کنم از امام علی است.امیدوارم حداقل خدا به ما کمک کنه بفهمیم چی درسته و چی نیست.

ممنونم که سر زدی. منم امیدوارم بفهمیم... و اگه هم فهمیدیم ادامه اش بدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد