چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

چکاوک

تا زنده ای مبادا بمیری!

سرگیجه

 آیا حقیقتاً ده هزار روز یا بیشتر زندگی کرده‌ای؟ یا اینکه یک روز را ده هزار بار یا بیشتر تکرار کرده‌ای؟

 

 

 

 

 

 * این جمله هایی که ایتالیک! می شه توی پست هام، نوشته من نیست.

نظرات 8 + ارسال نظر
حمیدرضا شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ

من که فکر می کنم نصفش رو تکرار می کنم نصفه اش هم که تکرار نمی شه از دستم در میره ! :دی
حالا دیگه تو رو نمی دونم ! احتمالا به یه تکراری خوردی که اینو نوشتی ! ...

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ

فکر می کنم اکثرمون یک روز را ده هزار بار تکرار کردیم!خیلی زیبا نوشتی!

هادی شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ

چقدر گشنگ نوشتی. جدا از نحوه ی زندگی، زندگی یه نو گردش و چرخشه (بهار و تابستان و پائیز و زمستان)، و نشنیدی که میگن تاریخ هم تکرار میشه. و یه چیز مهم تر اینکه سؤالای زندگی اینجورین که هیچ وقت صورتشون پاک نمیشه، اینقد تکرار میشه، تا بالاخره حلش کنی، اگه حل نشه بازم تکرار میشه؛ شاید رمز تکرار زندگی بعضیها هم در ناتوانی‌شون در حل مسأله‌های زندگی‌شون باشه!!!
I don't know

با این رمز تکرار زندگی کاملا موافقم. بعضی وقتا آدم مساله ها رو اینقدر سریع حل می کنه که وقتی برمی گرده باورش نمی شه اینقدر موفق بوده گاهی هم همینطور می افته! زمانی نگران کننده می شه که اینقدر این درس رو بیفته که رو درسای دیگش اثر بذاره! اون موقع دیگه مشروط می شه...

حمیدرضا شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ

ببین چیزه ! من میخواستم تو این بازیه دعوت ات کنم بعد گفتم آدرس ات لو میره اونوقت من به جرم دهن لقی به اعدام محکوم میشم . حالا میشه اینجا دعوت ات کنم !؟ :دی

باشه حتما! فقط شاید چند روز دیگه پستش رو بذارم.
دست شما درد نکنه که دهن لق نیستی! (اینم یه خصوصیت خوبت)

پریسا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

خودت که گفتی؛ تا زنده ای مبادا بمیری!

با وجود این همیشه هست روزایی که آرزوی تکرارشو داری حالا به هر دلیلی ......


(این موشه هم خیلی با مزه است:)

واااااای پریسا با این حرفت کاملا موافقم! بعضی روزا هست که آدم ازشون سیر نمی شه و میخواد ۱۰۰۰ بار تکرار شه حالا به هر دلیلی:دی

ali پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ http://shaadaan.blogspot.com

negaran nabash...forsate yegane zendegi be zahmatash miarzad...hatta ba tekrar

مسافر یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.mosaferejb.mihanblog.com

سلام
ایشالاه می‌ریم جهنم اون‌جا جبران می‌کنیم!:D
فعلا

حمیدرضا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://3noqte.blogfa.com

خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن ! خر نزن !
خرخون ! چه فرقی می کنه ۲۰ بشی یا ۱۹ ؟؟؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد